پکیج طلایی آباژور سه بعدی چهره ۱۶ رنگ

اتاق خواب فقط مکانی برای خوابیدن نیست و باید حس آرامش و راحتی رو در برابر مشغله ی روزانه به افراد القا کنه. شما چه قدر به حسی که در اتاقتان جریان دارد توجه می کنید ؟ استفاده از لامپ های کنار تخت، یک چراغ خواب رنگی، چندتا لامپ LED و شمع ها از بهترین انتخاب ها برای فضایی آرامش بخش است. با استفاده از رنگ های سفید و گرم در اتاق خواب، میتونید به خوبی هنگامی که چراغ خاموشه سایه ای روشن در فضا ایجاد کنید. با اینکار شما نوری مناسب و لطیف رو به اتاق خوابتون اضافه کردید. فراموش نکنید که انتخاب یک چراغ خواب مناسب بهترین انتخاب برای ایجاد آرامش و راحتی در هر فضائیه. چراغ خواب های گروه طراحی آباژور سه بعدی چهره که با نام های آباژور و بالبینگ و همچنین چراغ خواب های سه بعدی نیز شناخته می شود در واقع با ادغام هنر و تکنولوژی به منظور ایجاد فضایی رمانتیک و آرام در فضای خانه شماست و همواره با شعار بهترین کیفیت همراه با قیمت مناسب تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان به کار می گیرد.

بالبینگ،آباژور چهره،آباژور حکاکی شده ، آباژور سه بعدی،آباژور مدرن ،تندیس چهره، همچنین آباژور سه بعدی چهره و نامهای دیگر، محصول و ابتکاریست که این روزها علاقه مندان فراوانی را به سمت خود جذب کرده و تقریبا تمام کسانی که برای اولین بار با آن مواجه میشوند ،مشتاق به داشتن آن و یا استفاده از این محصول خلاقانه و زیبا و در عین حال بسیار خاص و متفاوت به عنوان هدیه به عزیزترین نزدیکان خود در مراسمها و مناسبتهای مختلف مانند ازدواج و سالروز تولد و ولنتاین میشوند.

مزایا و مشخصات آباژور سه بعدی چهره :
-کاملا بدیع،متفاوت و جذاب برای همه سلیقه ها
-قابیلت حکاکی لیزری تمامی عکسهای شما و عزیزانتان حتی عکسهای قدیمی و کیفیت پایین بر روی آباژور
-امکان حکاکی تاریخ، متن و یا شعر سفارشی بر روی آباژور
-فریم و طرح برش آباژور دلخواه  از میان طرح های عمومی یا اختصاصی
-مصرف انرژی بسیار پایین به دلیل استفاده از لامپ SMD
-استفاده از متریال پلکس گلس که ظاهری کاملا شبیه به شیشه داشته ولی در عین حال بسیار سبک بوده و مقاوم در برابر صدمات و دارای طول عمر بالا میباشد
-اجرا بصورت نور تک رنگ ثابت و ۱۶ رنگ قابل تغییر با قابلیت تغییر رنگ نور بوسیله کنترل از راه دور
-امکان استفاده بعنوان یک چراغ خواب شیک و کارآمد
-پایه استفاده شده در این آباژورها از جنس چوب ام دی اف روکش دار و بسیار مقاوم میباشد
-این محصول بهمراه یک عدد کنترل از راه دور (برای مدلهای ۱۶ رنگ) عرضه میشود